رویدادها آرشیو خبر ها
چهره ی جدید فوتبال ! ساری چه خواهد کرد ؟

چهره ی جدید فوتبال ! ساری چه خواهد کرد ؟

رقابت های فوتبال از سر گرفته میشود و سری آ اغاز میشود اما شاید این بار کمی متفاوت تر از انچه که حتی انتظارش را داریم، برگزاری کلیه دیدارها پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران می تواند فوتبال جدیدی را برای دوستدارانش رونمایی کند، تغییری که می تواند برای تیم های کم نام و نشان تر نقطه قوت و برای تیم های بزرگ کمی درسرسازتر شود، زیرا چهره جدید فوتبال با قوانین تازه همراه با نبود حاضرین در ورزشگاه می تواند کمک بیشتری برای تیم های مهمان باشد به ویژه اگر میزبان از حمایت طرفدارانش سود بیشتری می برد و حالا یک قدرت حمایتی مهمی را از دست داده و مهمان با آسودگی بیشتری برابر آنان صف آرایی می کند.

 

در این میان یووه نیز از آن دسته باشگاه هایی خواهد بود که از نبود هیجان و شوری که تیفوسی هایش در ورزشگاه به راه می اندازند محروم خواهد شد و این مسئله می تواند بر عملکرد این گروه از بازیکنانی که همیشه از تشویق های دوستدارانشان در ورزشگاه بهره می بردند تاثیر گذارد.

 

با این حال چاره ای برای این معضل کنونی نیست و باید چهره جدید فوتبال را پذیرفت. در این میان پیش بینی میشود در کنار تغییرات دنیای فوتبال، مائوریتزیو ساری نیز دست به تغییر در نحوه انتخاب نفرات اصلی تیمش بزند. تغییری که با تغییر روند فوتبال همخوانی بیشتری داشته باشد و تیم و بازیکنان را در شرایط ایده ال تری قرار دهد.

 

او خواهد کوشید تا تاثیرات بازی در فاصله زمانی کم میان برگزاری دیدارها، نبود تماشگر و کمبود انرژی بازیکنان را با بالا بردن انگیزه و تشویق در حین تمرینات و تغییر در روند انتخاب بازیکنان ثابت و جانشین نامحسوس تر کند. به این ترتیب ساری دست به تغییر خواهد زد و بازیکنان برای حضور در ترکیب در هر دیدار تلاش بیشتری خواهند کرد و در این میان بازیکنان و هواداران نمی توانند به راحتی از ترکیب مورد نظر ساری در هر دیدار مطلع شوند با این وجود نفرات ساری کم و بیش مشخص هستند اما با قانون پنج تعویض قادر خواهد بود در میانه بازی و هر زمان که نیاز دارد با چرخش سیستم و تعویض بازیکنان به اهداف اش نزدیک تر شود و در این میان بیننده های تلویزیونی نیز کمتر خستگی بازیکنان و یکنواختی و سکوت ورزشگاه که در نمایش بازیکنان تاثیرگذارند را شاهد خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: